lauantai 24. elokuuta 2013

Käytiin Pilven kanssa muutama päivä sitten eläinlääkärissä kun huomasin aamulla, että pilvellä on varmasti kusitulehdus. Kävimme sitten lekurilla kyläilemässä ja olihan sillä jonkinlainen tulehdus. :) Saatiin sitten antibiootit ja nyt tyttö on aika paljon toipunut.. :)

Tänä aamuna oikein YLLÄTYIN, kun ninja söi aamulla kaikki mitä kuppiin laittoin. :)

Löysin vanhan läppärin missä oli totaallisesti näyttö rikki, mutta onnistuin jonkin ajan jälkeen pelastamaan siltä rikkinäiseltä koneelta vanhat valokuvat ja videot. Aika hassua katsoa ninjan pentukuvia ja entisen bernardilaisen piigan kuvia.

Piigan kuvia kun katselen, ikävä valtaa minut kokonaan. <3 Jotku ihmiset valittavat minulle siitä kun he joutuvat luopumaan omista koiristansa, etsimään niille uusi koti ja et en tiedä miltä se tuntuu. Voin kyllä sanoa, että minä kyllä tiedän miltä se tuntuu kun menettää parhaan ystävän ja vieläpä omien silmieni alla.

Halusin sillon piigan viimeisenä päivänä olla sen vierellä ihan loppuun asti. Ja niin minä tein.



Jos olen lemmikki rakas ollut sulle, niin täytäthän viimeisen pyyntöni mulle? Kun tulen vanhaksi sairaaksikin kerran, olethan lähelläni kuolinhetkisen verran, että rakkaaseen syliisi, saan painaa pääni ja hyvästellä, kiittäen elämääni. Sinä annoit minulle kodin niin hyvänn annoit ruuan juoman ja rakkauden syvän. Sinä vaalien hoidit kuin pienoista lasta, et toruessankaan lakannut rakastamasta. Minä muistan ne kesiemme yhteiset retket, muistan talvien tuiskut, tupamme lämpöiset hetket. Hellään syliisi käperryin, kainaloos työnsin pääni, silloin rakastin, niin rakastin koiran elämääni. Ne suloisena muistona lähtiessäin vien, sinulle rakkaalle ystävälle viitoitan tien. Siellä odotan häntääni huiskuttain, viel kaikkia ihmisiä muistuttain.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti